Friday, January 15, 2010

Sabah Negeri Di Bawah Bayu


Syukur alhamdullilah..akhirnya aku menerima panggilan untuk ditempatkan di sebuah negeri yang agak asing bagiku walaupun ia tetap di dalam Malaysia. Adakah aku bersedia untuk menempuh persekitaran dan bahasa yang agak berbeza dengan keadaan aku selalu tempuhi setiap hari. Ya Allah..permudahkanlah segala urusan hamba-Mu ini. Berikanlah aku kesihatan dan kesejahteraan untuk menjadi warga pendidik yang berkualiti. Kuatkanlah hatiku untuk berpisah dengan keluargaku tersayang lebih-lebih lagi kedua ibu bapaku..Amin..

1 comment:

  1. meh aku nyanyi lagu sabah utk ko sket...kena hafal neh..nyanyi mse assembly..hehe

    Sabah tanah airku
    Negeri kita yang tercinta
    Pemuda pemudi
    Semua marilah
    bangunlah bersatu semua

    Marilah bersama serta maju jaya
    Merdeka sepanjang masa

    Bersatu segala bangsa sentosa
    Sabah negeri merdeka

    Teringat zaman kanak2...huhu

    ReplyDelete