Sunday, January 31, 2010

Rumah Sewa di Taman KDC

Aku sampai di sabah pada 26hb Jan 2010 dan skrg sudah masuk hari ke-5 di Kota Marudu. Aku melaporkan diri di PPD Kota Marudu pada jam 8.00 a.m dan diberi serba sedikit taklimat oleh ketua PPD Kota Marudu. Kemudian wakil sekolah iaitu PK SMK Tandek datang menjemput aku ke SMK Tandek. Perjalanan lebih kurang 10 minit untuk sampai ke sekolah tersebut. Di sepanjang perjalanan kulihat banyak pokok kelapa ditanam. Mungkin itu pendapatan orang di sini.

11 comments:

  1. Hello.. nak tanya sikit info pasal umah sewa kat area taman KDC. you masih sewa kat sana lagi ker? Ada lagi tak umah kosong area sana? Any info can u let me know. Just email me at: rose.ragai@gmail.com. Thanks ya.

    ReplyDelete
  2. hi..br ja saya pindah hujung bln 11 aritu...pindah p jj pula

    ReplyDelete
  3. Kalau ada lg yg maw cari rumah sewa, call sya 0162669723 jamlee, area rumah kota marudu t&g fasa 5, rumah baru teres 2 tkt

    ReplyDelete
  4. jamlee wong saya hella mw cari rumah sewa berdekatan pekan km.berapa sewa 1BLN?mungkin bulan depan kami akan datang ke kota marudu..saya harap rumah yg encik mw kc sewa itu masih ada..ini no hp sy 0105838721

    ReplyDelete
  5. minta maaf hella rumah saya dah ada yang sewa, setakat ini kawasan tu belum ada lagi yang kosong untuk disewa, tq

    ReplyDelete
  6. cik jamlee . kw punya rumah kosong sudah?

    ReplyDelete
  7. Marlya Iya - Belum lagi tapi kontrak tamat pada bulan 8-2014, akan kosong pada bulan september kalau penyewa sekarang tidak sambung kontrak sewa :)

    ReplyDelete
  8. rumah sewa saya avaliable pada awal bulan 1/2015 - berminat call atau wassap saya di 010-5122915 / 016-2669723 (call, sms sahaja)

    ReplyDelete
  9. Monso...berapa sewa sebulan rumah sewa tu..
    Ada siapa2 yg sewakan bilik saja ka?...pls pm me... ernadehames@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Ada lg ka rumah atau bilik utk di sewa dkt area hospital kota marudu?wassap saya 012 7711684

    ReplyDelete
  11. Ada lg ka rumah atau bilik utk di sewa dkt area hospital kota marudu?wassap saya 012 7711684

    ReplyDelete